سلطان معرفت یاعلی ابن موسی الرضا(ع) :: نهنک سفید
Xگروه بین المللی HSE IRAN
گروه بین المللی ایمنی بهداشت


سلطان معرفت یاعلی ابن موسی الرضا(ع) :: نهنک سفید

 
 
 

» آمار بازدید


» بازدید امروز : 43
» بازدید دیروز : 368
» بازدید هفتگی : 1512
» بازدید ماهیانه : 9101
» بازدید سالانه : 13567
» کل بازدیدها : 14258

 

» جدیدترین مطالب

کیف کفش زنانه
سخنان استاد الهی قمشه ای
یکی از اسماء خدا یاکریم الصَّفْح '
جنگ سرد
103 نکته برای شادتر زندگی کردن
رابطه قران با شیمی(معجزه شیمی قران)
رابطه فیزیک باقران وسخن امام صادق علیه السلام
تعویض پرچم گنبدامام رضا
کیف کفش چرم قائم(عج)
بازاریابی شبکه ای و کلاهبرداری

 
 


نهنک سفید 1396/06/14
اولش بازی نهنگ سفید که در دنیا در حدود صدها نفر قربانی گرفته در این چند روز در کشورمان نیز سرچ بسیاری داشته است. اما علت خودکشی بچه ها بعد از بازی نهنگ سفید چیست؟ جزییات بازی نهنگ سفید و خودکشی چه بوده و چرا بعد از بازی نهنگ سفید بچه ها خودکشی می کنند؟ این ها سوالاتی است که برای شما نیز ممکن است پیش بیایید.در مقاله پیش رو به موارد بالا می پردازیم.
 
چالش Blue whales یا به اصطلاح ایرانی ها بازی نهنگ سفید تنها در روسیه باعث خودکشی بیش از 100 نوجوان شده و حال به یک خطر جهانی تبدیل شده است. اما بازی نهنگ سفید چگونه با قربانیان خود رفتار می کند که آن ها را مجاب به خودکشی می کند؟
 
پلس و دولت شیلی به والدین هشدار دادند که مراقب فرزندان خود باشند تا دچار این بازی نشوند. بعد از اینکه در شیلی یک دختر 12 ساله با این بازی از طریق فیس بوک آشنا شده و این بازی را انجام داده و سپس از طریق آن خودکشی نموده بود دولت شیلی با ساخت مستنداتی والدین را از این موضوع آگاه نمود.
 
این دختر 12 ساله از طریق فیس بوک با یکی از دوستان قدیمی خود ارتباط برقرار نموده و دوستش وی را تشویق به بازی کردن نهنگ سفید نموده و این دختر بچه نیز به بازی علاقه مند شده بود.
 
داستان بازی نهنگ سفید این است که بازی نهنگ سفید جزو بازی های خودکشی اجتماعی یا به اصلاح social media suicide دسته بندی می شود که به این دسته youngesters می گویند. در این بازی از گیمر خواسته می شود تا چالش هایی را که به خود فرد آسیب می زند را به صورت روزانه و طی 50 روز انجام دهد.
 
با این کار می توانند به مراحل بالاتر دست پیدا کنند. هر چه فرد به سمت مراحل بازی پیش می رود کارهای خواسته شده سخت تر شده تا اینکه در نهایت کسی می تواند بازی را با پیروزی به پایان برساند که خودکشی کند.
 
موضوعات این بازی که به صورت وظیفه برای گیمر یا بازی کننده طراحی شده است و از گوش دادن به یک موزیک خاص تا تماشا نمودن فیلم ترسناک، بریدن قسمت هایی از بدن و یا خراش دادن روی پوست می باشد. بازی نهنگ سفید به گونه ای طراحی شده است که فرد به صورت خود جوش و داوطلبانه دست به خودکشی می زند.

نظرات

پست نظرات
نام:


ایمیل:


عنوان:


نام سایت:


نظرات:

كد:



 


 
 
 
 
 

اطلاعات مدیر وبلاگ:





تماس با مدیر سایت

اطلاعات تماس

 
 

گالری تصاویر:


 
 

جستجو:

جستجو در محتوا   


 
 

لینکهای مرتبط:


 
 

لیست کتاب ها:



 
 

دوستان:


 
  Copyright 2012 . All Rights Reserved